Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Vodafone Magyarország Zrt. állások, munkák és karrier
Vodafone Magyarország Zrt.
3,7
További vélemények
9 db találat
Szűrés
Vodafone Magyarország Zrt.
3,7
További vélemények
-
Is a senior professional who works with great independence and has proven problem-solving and analytical skills. Has a good knowledge of the organization's existing systems and processes. As requested, prepares appropriate commentary or explanations relating to report items of pa...ápr. 30.
-
Stratégiai menedzsment Felelőségi körbe tartozó Partneri értékesítési csatorna kezelése, management-je. Az értékesítési csatorna teljesítménymenedzsmentje: részvétel a stratégiai értékesítési célkitűzések kialakításában. Javaslattétel és részvétel a partnerhálózat módosítására. A...ápr. 30.
-
Full scope control on the accounting of revenue related items, like: (postpaid / prepaid / visitor, incoming / outgoing) revenue flows under IAS18 and IFRS15 Responsible for interconnect settlement and accounting Key point of contact process transformation projects and new proc...ápr. 30.
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...ápr. 30.
-
HLD és LLD elkésztése és a hálózat optimalizálása A Transport hálózati elemek kapacitás- és életciklus-menedzsmentje. A módosítások tervezése, tesztelése és megvalósítása a hálózatban a. Új hálózati funkciók, új alkalmazások és szolgáltatások aktiválása b. A konfigurációk módosít...ápr. 29.
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...ápr. 29.
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...ápr. 28.
-
részére élmény legyen minden személyes interakció, személyre szabott ajánlatokban részesülhessenek, elégedettsége magas szinten biztosított legyen minden ügyintézés során.ápr. 25.
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Telekommunikációs hálózatok, berendezések specifikus hibaelhárí...ápr. 22.